Με μεγάλη συμμετοχή και μήνυμα αλληλεγγύης πραγματοποιήθηκε η εθελοντική αιμοδοσία του Δήμου Εορδαίας


Tags |

Με ιδιαίτερη απήχηση και με εμφανές το υψηλό αίσθημα κοινωνικής ευθύνης των πολιτών, πραγματοποιήθηκε η εθελοντική αιμοδοσία την Τετάρτη 17 Ιουνίου, στην αίθουσα του Δημοτικού Συμβουλίου, στο Δημοτικό Κατάστημα Εορδαίας.

Η δράση διοργανώθηκε από τον Δήμο Εορδαίας, σε συνεργασία με το Γ.Ν. Πτολεμαΐδας «Μποδοσάκειο» και το Κέντρο Κοινότητας του Δήμου Εορδαίας, στέλνοντας ένα ηχηρό μήνυμα αλληλεγγύης και προσφοράς προς τον συνάνθρωπο.

Β.Γ.