Ολοκληρώθηκαν οι εργασίες της τακτικής συνεδρίασης του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Βοΐου, η οποία πραγματοποιήθηκε διά ζώσης χθες, Τετάρτη 24 Ιουνίου 2026, στην αίθουσα συνεδριάσεων στη Σιάτιστα. Στην ημερήσια διάταξη κυριάρχησαν κομβικά ζητήματα υποδομών, ενέργειας και τοπικής ανάπτυξης, με εισηγητή τον Δήμαρχο Βοΐου κ.Χρήστο Ζευκλή.
- Τροποποίηση Σχεδίου στη ΒΙΟ.ΠΑ Εράτυρας για προσέλκυση επενδύσεων:
Εγκρίθηκε η υπ’ αριθμ. 101/2026 απόφαση της Δημοτικής Επιτροπής σχετικά με την τροποποίηση του τοπικού ρυμοτομικού σχεδίου, όσον αφορά τις χρήσεις γης στην εκτός σχεδίου περιοχή της Βιοτεχνικής Περιοχής (ΒΙΟ.ΠΑ) Εράτυρας. Η παρέμβαση αυτή κρίθηκε αναγκαία για τον εκσυγχρονισμό της ζώνης, η οποία ιστορικά έχει σχεδιαστεί με προσανατολισμό τη στήριξη του μεταποιητικού τομέα (όπως η παραδοσιακή δραστηριότητα της γούνας). Με τη νέα ρύθμιση, απελευθερώνονται δυνατότητες για την υποδοχή ευρύτερων εμπορικών και βιοτεχνικών δραστηριοτήτων, διευκολύνοντας την εγκατάσταση νέων επιχειρήσεων.
- Παραχώρηση ακινήτου για το νέο Σωφρονιστικό Κατάστημα στη Νεάπολη:
Το Σώμα προχώρησε στη δωρεάν παραχώρηση χρήσης δημοτικού αγροτικού ακινήτου για την ανέγερση του νέου, σύγχρονου Σωφρονιστικού Καταστήματος του Δήμου Βοΐου. Το συγκεκριμένο έργο αποτελεί σταθερή επιδίωξη της Δημοτικής Αρχής, καθώς η κατασκευή μιας τέτοιας εθνικής υποδομής αναμένεται να επιφέρει σημαντικά οικονομικά οφέλη, να δημιουργήσει νέες θέσεις εργασίας και να ενισχύσει την τοπική αγορά. Η απόφαση αυτή έρχεται σε συνέχεια της πρόσφατης ομόφωνης αποδοχής της ένταξης του έργου στο Πολεοδομικό Σχέδιο από το Δημοτικό Συμβούλιο.
- Υλοποίηση Σταθμού Αποσυμπίεσης Φυσικού Αερίου (CNG):
Εγκρίθηκε η δωρεάν παραχώρηση δημοτικού αγροτικού ακινήτου για την κατασκευή Σταθμού Αποσυμπίεσης συμπιεσμένου φυσικού αερίου (σταθμός CNG). Το έργο αποτελεί μέρος της μεγάλης επένδυσης της Hengasγια την ανάπτυξη δικτύων διανομής φυσικού αερίου στη Δυτική Μακεδονία. Ο σταθμός CNG θα τροφοδοτεί το υπό κατασκευή δίκτυο χαμηλής πίεσης του Δήμου, επιτρέποντας σε νοικοκυριά και επιχειρήσεις να αποκτήσουν πρόσβαση σε μια σαφώς πιο οικονομική, ασφαλή και φιλική προς το περιβάλλον μορφή ενέργειας.
Η Δημοτική Αρχή και το Δημοτικό Συμβούλιο συνεχίζουν να υλοποιούν τον στρατηγικό σχεδιασμό για έναν Δήμο ενεργειακά θωρακισμένο, επιχειρηματικά ελκυστικό και με ισχυρές υποδομές.