Posts in tag

εκτέλεση του έργου «Νησί – Καρπερό»


Πρωτοσέλιδο

Την προγραμματική σύμβαση του έργου «Βελτίωση Οδού Νησί-Καρπερό» υπέγραψαν ο Περιφερειάρχης Δυτικής Μακεδονίας Γιώργος Αμανατίδης και οι Δήμαρχοι Γρεβενών Κυριάκος Ταταρίδης και Δεσκάτης Δημήτρης Κόττας. Είχε προηγηθεί σύσκεψη για θέματα των Γρεβενών με τη συμμετοχή του βουλευτή Αθανάσιου Σταυρόπουλου του Αντιπεριφερειάρχη Π.Ε. Γρεβενών Ιωάννη Τσακνάκη, του αναπληρωτή Περιφερειάρχη και αρμόδιου για τα τεχνικά έργα Λάζαρου …

4