Ειδήσεις

Καλλιόπη Βέττα: Καμία απάντηση από την κυβέρνηση για τους ιδιοκτήτες και οδηγούς φορτηγών Δ. Χ. των Σερβίων, μόνο συμπάθεια


Συζητήθηκε σήμερα στη Βουλή η επίκαιρη ερώτηση που κατέθεσε η Βουλευτής Π.Ε. Κοζάνης και Τομεάρχης Τουρισμού ΣΥΡΙΖΑ Π.Σ. κ. Καλλιόπη Βέττα προς το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας με θέμα: «Άμεση λύση στο πρόβλημα με τα φορτηγά Δ.Χ. των Σερβίων».
Η κ. Βέττα αναφέρθηκε αρχικά στο οξύ πρόβλημα των ιδιοκτητών και των οδηγών φορτηγών Δ.Χ. των Σερβίων, καθώς από τις 4 Νοεμβρίου έχει διακοπεί πλήρως το μεταφορικό έργο από το Ορυχείο Προσηλίου προς τον Α.Η.Σ. Μελίτης, μιας και η ΔΕΗ διέκοψε μονομερώς την σύμβαση με το Ορυχείο.
Επεσήμανε ότι η επίπτωση στους ίδιους, τις οικογένειές τους και το τοπικό Α.Ε.Π. είναι τεράστια, ενώ ανέφερε ότι υπάρχουν εναλλακτικές λύσεις, όπως η αξιοποίηση τους σε άλλους Α.Η.Σ. ενώ, τέλος, τόνισε ότι δεν αξιοποιούνται τα υφιστάμενα χρηματοδοτικά εργαλεία καθώς από τα διαθέσιμα 770 εκατομμύρια ευρώ, δεσμεύτηκαν μόνο 67, και αυτά με απευθείας αναθέσεις.
Η κ. Σδούκου, εξέφρασε την συμπάθειά της στο πρόβλημα των ιδιοκτητών και των οδηγών, τονίζοντας, ωστόσο ότι η κυβέρνηση, ούτε θέλει, ούτε μπορεί να βοηθήσει, αναφέροντας ότι το πρόβλημα είναι μεταξύ ιδιωτικών εταιριών και υπεργολάβων.  Ουσιαστικά, αρνήθηκε να αναλάβει οποιαδήποτε ευθύνη, δηλώνοντας αναρμόδια, χωρίς την βούληση να παρέμβει στην Δ.Ε.Η..
Η κ. Βέττα, στην δευτερολογία της επεσήμανε ότι η αδιαφορία της κυβέρνησης είναι η χαριστική βολή στους ιδιοκτήτες και οδηγούς φορτηγών, ενώ ανέφερε ότι αν αναλάμβαναν μόνο του 2% του μεταφορικού έργου της Πτολεμαΐδας V ή άλλων Α.Η.Σ.  θα μπορούσαν να συνεχίσουν απρόσκοπτα την δραστηριότητά τους.
Παράλληλα, αναφέρθηκε στην πλήρη ασυνεννοησία και αδιαφορία της κυβέρνησης, τονίζοντας ότι ο μέχρι πρότινος Υπουργός Ανάπτυξης κ. Άδωνις Γεωργιάδης υποστήριξε, σε πλήρη σύγχυση, ότι δεν υφίσταται απολιγνιτοποίηση και ότι η Πτολεμαΐδα V είναι σε πλήρη εμπορική λειτουργία…με φυσικό αέριο!
Η κ. Σδούκου στην δευτερολογία της, δεν ανέφερε ξανά τίποτε για τους ιδιοκτήτες και τους οδηγούς, ενώ παρέθεσε παρεμβάσεις και χρηματοδοτικά προγράμματα που είναι υπεσχημένα, τονίζοντας, ουσιαστικά ότι οι κάτοικοι της Π.Ε. Κοζάνης μπορούν να αποκτήσουν νέες δεξιότητες και να βρουν κάτι άλλο να κάνουν.
Το συμπέρασμα της συζήτησης είναι ότι η Δυτική Μακεδονία είναι μόνη της, καθώς η κυβέρνηση, για μια ακόμη φορά, αποδεικνύει ότι ούτε επιθυμεί, ούτε μπορεί, ούτε γνωρίζει πως να στηρίξει τους πολίτες που υφίστανται τις συνέπειες από την βίαιη απολιγνιτοποίηση.
Προηγούμενο άρθρο Αναλυτικά τα δρομολόγια των Κινητών Αστυνομικών Μονάδων για την επόμενη εβδομάδα (από 19-02-2024 έως 25-02-2024)
Επόμενο άρθρο Π. Κουκουλόπουλος: Στο ΠΑΣΟΚ λέμε ΝΑΙ στην κοινωνική απελευθέρωση, ήδη από την Ιδρυτική Διακήρυξή μας